Annons:
Etikettdjur
Läst 620 ggr
[Janssonlisa]
7/9/17, 9:46 PM

(s) två kaniner SÅLDA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har två stycken utekaniner som  jag tyvärr måste sälja p.g.a flytt till lägenhet.

Alfons är en 7-årig hermelin med väldigt mycket personlighet. Han älskar våren mest av allt när han börjar hitta varma, sköna solfläckar att sträcka ut sin vintertrötta kropp på.  Han anser nog sig själv vara en vaktkanin som har till uppgift att vakta sin fru till varje pris mot inkräktare. Till dessa tillhör oftast katter, hundar och närgångna kråkor. När han inte vaktar eller solar uppskattar han att hoppa upp i mitt knä och äta något gott, men att gå runt och bli buren är ingen hitt, även om han är lugn väl i famnen. 

Alice är en lejonhuvad blandis snart fyllda 7-åring. Hon är lite nervösare till sättet om man jämför med Alfons men hon kan också hoppa upp i knät om man har något att bjuda på och vara sällskaplig. Hon tycker inte om att bli buren alla gånger och kan ibland få ett och annat ryck.  

Medföljer stor utebur, dock väldigt tung och inget man orkar flytta runt på… Buren står på pallar för att komma upp från backen. Lite skavanker här och var då den är 7 år. 

OBS inget först till kvarn utan jag vill veta hur de kommer bo m.m :)  

Jag säljer dem endast som par. Alfons är kastrerad. 

Skicka PM vid intresse  

Pris: 200 kr för kaninerna, en säck hö och buren vid intresse. 

Finns utanför Örebro.

Annons:
[Janssonlisa]
7/9/17, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Alfons

[Janssonlisa]
7/9/17, 9:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Alice

[Janssonlisa]
9/12/17, 3:06 PM
#3

Kaninerna är nu sålda. Admin kan ta bort/låsa  inlägget :)

Upp till toppen
Annons: